Shalom

Mijn Kerstgeschenk voor jou!

Jesaja 9:6  (9:5) Want er is een Kind geboren: we hebben een Koningszoon gekregen. Hij zal als Koning heersen. Hij wordt Wijze Raadgever, Sterke God, Eeuwige Vader en Vredekoning genoemd.


Geliefd kind van God,

Mijn grootste Kerstwens voor jou is dat je Shalom zal toenemen.
Met Kerst gedenken we dat God uit pure Liefde voor jou en mij ons Zijn Zoon zond om ons Vrede te brengen.
Jezus wordt daarom ook wel de Vredekoning genoemd.
Maar het hebreeuwse woord dat wij met vrede vertalen is veel meer dan wat ons woord vrede betekent.
Shalom betekent: Leven in goddelijke harmonie met God, jezelf en je omgeving. Leven in gezondheid en voorspoed en gelukzaligheid. Een algeheel welbevinden zoals God dat voor ons heeft bedoeld. Vrede, gezondheid en voorspoed in geest, ziel en lichaam.

Ik wens en bid je Gods Shalom toe in Jezus Christus.
Maar ik wens je dit niet alleen toe. Ik zet me er ook voor in dat de Shalom in je leven zal toenemen het komend jaar in 2016.
Dat is mijn passie en mijn verlangen. Via nieuwsbrieven, artikelen, filmpjes, cursussen, bijeenkomsten en consulten wil ik je ondersteunen en helpen opdat Gods Shalom mag toenemen in je leven. Als je mijn nieuwsbrief nog niet ontvangt kun je jezelf hier rechts aanmelden voor mijn nieuwsbrief.

Speciaal Kerstgeschenk voor hen die heling nodig hebben in hun leven.
Speciaal voor mensen die lijden, ziek zijn en het moeilijk hebben bied ik een geschenk aan.
Ik heb speciaal een pakketje samengesteld om je te helpen, te bemoedigen en te ondersteunen in je proces naar heling.
Helemaal gratis.
Als jij je naam en je e-mail opgeeft op mijn website krijgt je het pakketje in je mailbox.
https://www.leveningod.nl/gebedsverzoek/gratis-e-book-goddelijke-genezing-gebedsgenezing.html

Dit pakketje bevat 3 geschenkjes
1) Een boekje over goddelijke genezing. Hierin deel ik mijn inzichten en kennis en ervaring die ik de laatste 30 jaar heb opgedaan.
Dit boekje krijg je gelijk in je mailbox.
2) Na een paar dagen krijg je van mij een mail met links naar filmpjes en artikelen die je verder op weg helpen in je proces naar heling. Hierin krijgt zowel omgaan met lijden als ontvangen van goddelijke genezing aandacht.
3) Na een week krijg je van mij een aanbieding voor een gratis telefonisch consult van 10 minuten. In dat consult wil ik samen met jou naar God gaan en een krachtig zegen gebed over je uitspreken.
Ik geloof dat God je krachtig zal aanraken als je dit traject serieus met God gaat.



Als je dit geschenk zelf niet nodig hebt of je weet anderen die dit goed kunnen gebruiken dan kun je wellicht deze pagina delen met je vrienden. Graag zelfs. Ik bid dat zoveel mogelijk mensen steeds meer van Gods Shalom mogen ervaren in hun leven en ik ken geen grotere vreugde dan dat ik daar een schakeltje in mag zijn.

Een Shalom groet vanuit de grond van mijn hart,

Gezegende Kerstdagen en hopelijk tot snel,

Robert van Mierlo