Week boodschap

Waarom heeft God JOU gemaakt?

Helende reis met Jezus online

Werkelijk, het had echte impact en ik voelde het echt, de tranen kwamen en ik had dit niet verwacht, maar het voelt zo goed,

Gratis e-book Kerk zonder muren

cover kerk zonder muren 75Download hier gratis mijn nieuwste e-book. Kerk zonder muren.
Nieuwe kijk op geloof en samenleving. God op aarde.

Bezoekers online

We hebben 22 gasten en geen leden online

Workshop bidden met zieken onder leiding van de Heilige Geest - zaterdag 13 mei.

Goddelijke genezing en bidden met zieken is voor velen een beladen onderwerp. Wonderen van genezing zijn fantastisch maar wat als het wonder uitblijft?
In deze workshop leer ik je te bidden voor genezing op een wijze waarop de persoon centraal staat en niet het resultaat.
Hierdoor is er ruimte voor Gods Geest om genezing te brengen op de wijze en de volgorde zoals het bij de persoon past.
Deze manier van bidden is liefdevol en geeft altijd resultaat. Ik geloof in de genezende kracht van Liefde.
Soms komt genezing in het instant verdwijnen van de klachten.
Soms komt genezing in de vorm van innerlijke verlichting en rust zodat met het lijden beter kan dragen.
Soms komt genezing in de vorm van Gods bijzondere zegen op medisch ingrijpen.
Soms is genezing geleidelijk en zijn er meer gebeden nodig.

Door de mens centraal te stellen en vanuit Liefde te bidden is er nooit teleurstelling. Ook niet als er geen meetbaar resultaat is heeft men toch Gods Liefde mogen ervaren en doorgeven. Je leert tijdens deze workshop te bidden met zieken zonder angst. Het is gewoon fijn om Gods Liefde door te geven en voor mensen te bidden als je de spanning van het meetbaar resultaat mag loslaten.

In deze workshop gaan we leren bidden voor genezing waarbij we ruimte geven aan Gods Geest en de gaven van openbaring om het juiste gebed te bidden en niet enkel aan symtoom bestrijding doen.
Zeker bij innerlijke genezing en bidden voor psychosomatische klachten is het belangrijk te luisteren naar de achterliggende pijn.

In mijn werk als gebedstherapeut zie ik de helende werking van Gods Liefde in het zegenend gebed onder Gods Leiding. http://agapecoach.nl/

Voor meer informatie en opgave zie link
http://www.leveningod.nl/bijeenkomsten/event/65-workshop-bidden-met-zieken-helende-reis-met-jezus.html