Week boodschap

Creëer je geluk met God
via Jezus gebed.

Helende reis met Jezus online

Werkelijk, het had echte impact en ik voelde het echt, de tranen kwamen en ik had dit niet verwacht, maar het voelt zo goed,

Gratis e-book Kerk zonder muren

cover kerk zonder muren 75Download hier gratis mijn nieuwste e-book. Kerk zonder muren.
Nieuwe kijk op geloof en samenleving. God op aarde.

Bezoekers online

We hebben 69 gasten en geen leden online

Een levensveranderende cursus.

Testimonial cursist Hillie:
hillieHillie. Voordat ik de cursus Leven in Gods liefde ging volgen zat ik helemaal niet goed in mijn vel. Ik wist echt niet waar het naar toe zou gaan en voelde me diep ongelukkig. Ik had het gevoel dat iedereen maar voor mij besliste en iedereen maar over me heen walste. Omdat ik mij hier helemaal niet goed bij voelde begon ik tegen alles aan te schoppen.  Dit had met mijn jeugd te maken. Ik had ook helemaal geen eigenwaarde meer.

Door de slapeloze nachten en heel veel verdriet heb ik ook ontzettend veel gehuild en heb ik aan God gevraagd mij alstublieft te helpen, ik weet het niet meer. Stuur mij alstublieft mensen op mijn pad waar ik wel mezelf mag zijn. Ik wil weer Hillie zijn. Toen hoor ik een stem tot 3 keer toe: Liefde, Liefde en Liefde, Hillie daar draait het om. Zo is mijn pad met God en Jezus begonnen. Zo ben ik Robert van Leven in God ook via de website tegen gekomen. Waar ik heel dankbaar voor ben.

Het was heel mooi toen ik bij Robert de cursus ging volgen van Leven in Gods Liefde, Robert gaf al snel aan wat hij voelde, terwijl hij mij nog helemaal niet kende en nog niet te woord had gestaan.

Robert's woorden waren op 1 april 2010 dit was Les nr 2:

De indruk die ik van de Heilige Geest krijg is dat je bent als een vogeltje die te vroeg uit het nest is gevallen en daardoor in de basis een stukje geborgenheid mist. Je hebt moeten overleven met een stuk gemis aan geborgenheid maar hebt dat naar omstandigheden goed gedaan. Wel mis je daardoor een stukje zelfvertrouwen en heb je veel bevestiging nodig.
Ik zie Jezus jou als klein vogeltje liefdevol beetpakken en weer terug in het nestje zetten waar je weer de geborgenheid en bescherming mag ontvangen die je nodig hebt. Jezus wil dat stukje in jou genezen met Zijn Liefde wat je hebt moeten missen. Je mag je heel diep geborgen weten in God je hemelse Vader waardoor je innerlijk sterker zult worden en meer Gods Liefde kunt uitdelen wat mensen ook van je zullen zeggen.

Robert het klopt precies zoals het hierboven beschreven staat. Dit was het begin van een mooie wandeling in mijn leven samen met God en Jezus.

Voor wie is deze cursus?

cursusVoor iedereen die verlangt zijn of haar relatie/verbinding met God te verdiepen en van daaruit te leven.

Het maakt niet uit welke religieuze achtergrond je hebt of dat je helemaal niet godsdienstig bent opgevoed.
Dit is geen dogmatische cursus maar een cursus die je helpt God te beleven en te ervaren in je leven en te leven vanuit de verbinding met het goddelijke.


Reactie cursist:
Ik ben een tijdje geleden begonnen met de cursus. Heb net mijn 3e les inmiddels gemaakt. Ik voel me ontzettend fijn bij de lessen, ook door het inzicht wat ik krijg tijdens het lezen en maken van deze mooie cursus. Voel echt Gods Liefde door mij heen stromen als ik de les op mijn gemakje maak. Net of er mee wordt gekeken over mijn schouder door Hem...

Deze cursus gaat ervan uit dat ieder mens een geestelijk wezen is die tot bestemming wil komen in relatie met het goddelijke. Pas vanuit de herstelde verbinding met het goddelijke is de mens in staat heel te worden en tot zijn bestemming te komen. Niet alleen de mens maar de hele schepping komt slechts tot herstel vanuit de vernieuwde verbinding met God. Als wij leren leven vanuit de goddelijke verbinding stroomt herstel en genezing ons leven binnen en beïnvloed onze omgeving met goddelijke energie.

Deze cursus bestaat uit 11 lessen met diverse oefeningen die je helpen God te ervaren als een liefhebbende Vader en Jezus als de Minnaar van je ziel. Je leert op een nieuwe manier naar jezelf te kijken als geliefd kind van God.

God heeft ons aangesteld als dirigent van ons leven en niet als slaaf van omstandigheden.

Deze cursus bevat belangrijke levenslessen en basis principes van de geestelijke wereld waar ieder mens mee te maken krijgt of je er nu in gelooft of niet.

Het resultaat van deze cursus Hangt helemaal af van je eigen inzet. Het gaat niet om hoofdkennis maar om samen met God door processen te gaan. Alleen de vragen verstandelijk beantwoorden heeft weinig waarde.

Je kunt deze cursus niet sneller doorlopen dan je geest toelaat. Groeien kost tijd. Maar als je begint met het maken van goede keuzes zal Gods Geest je krachtig bijstaan. En eenmaal Gods kracht ervaren ga je verlangen naar steeds meer.

Deze cursus bied ik je aan op basis van een vrijwillige bijdrage. Voor dit werk ben ik afhankelijk van giften. Ik vertrouw op God dat Hij mij zal voorzien in alles wat ik nodig heb.

Omdat ik deze cursus voor iedereen toegankelijk wil maken wil ik er geen vast bedrag voor vragen maar kies ik ervoor je een bijdrage te vragen naar vermogen en naar wat je hart je ingeeft.

Je krijgt een les per keer. Zodra je deze ingevuld terug stuurt per mail krijg je les twee. Je kan ieder moment stoppen en de cursus verplicht je tot niks.

Je kunt de eerste introductie les van deze cursus downloaden via onderstaande link. Als je deze les ingevuld instuurt gaat de cursus van start. Tijdens de cursus kun je ook vragen stellen en zal ik je persoonlijk begeleiden en voor je bidden.

Download hier les 1

Mocht je problemen hebben met het openen van dit ms word document dan kun je contact met mij opnemen via info(ad)leveningod.nl   en aangeven in welk formaat je de cursus wilt ontvangen, bv. open office of  pdf.

Het is mijn verlangen mensen via deze cursus te helpen dichter tot God te komen.

Liefdevolle groet,

Robert van Mierlo

cursus begeleider, spiritueel coach

 

Reactie cursist:

Van het ene op het andere moment moest ik vanwege een jarenlange, verkeerde werkhouding ophouden met werken.
In een spinnenweb van draden kwam ik terecht, geestelijk wel te verstaan. Een ding wilde ik maar, verder op het Spirituele pad, maar hoe ik op dat pad moest komen, dat wist ik niet. Totdat ik per toeval, of juist niet met de cursus “leven in God” in aanraking kwam. Deze cursus is een bron van informatie en zelfkennis geworden. Iedere les, die ik ingevuld terugstuurde, keerde weer terug in mijn dagelijkse leven. Zo leerde ik situaties,Gebeurtenissen, verdriet en teleurstellingen uit het verleden te begrijpen en kon ze hierdoor een plaats geven en alles laten rusten. Er waren dagen bij dat ik me “een” voelde met een gebed of stukje tekst, omdat het zo toepasselijk voor mij was, op dat moment en juist daardoor voelde ik kracht en steun. Als je aan deze cursus, eerlijk en doelgericht gaat beginnen, voel je van binnenuit “iets” Wat je door alles heen helpt en stuurt, iets wat je beschermt, kracht geeft, maar je voelt ook heel duidelijk als het fout zit. Dit “iets”Van binnen, daar ga je steeds meer op terugvallen, in zwakke en moeilijke momenten en dan merk je opeens dat het je niet meer loslaat, en bij je blijft. De draden van het spinnenweb in mijn hoofd  beginnen op te lossen, om zo ruimte te geven aan een vast patroon in mijn leven. Deze “Leven in God” lessen had ik nodig, om mijn levenslessen te kunnen begrijpen, en Geestelijk te groeien.

Anja